در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور لحظه آخری استانبول می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. مسافران تور استانبول 94 میتوانند با رفتن به این رستوران زیبا خاطرات خوبی را تجربه کنند.

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29

رستوران اولوس 29


بازارچه شهر چین در کیش

 

بازارچه شهر چین در کیش فروشگاه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد . این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند . اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است .مسافران تور کیش شهریور 94 میتوانند از این بازارچه زیبا دیدن نمایند. کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است . این بازارچه برای مسافران تور لحظه آخری کیش بهترین محصولات با بهترین کیفیت را ارائه میدهد.




هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. مسافران لحظه آخری تور کیش میتوانند از هتل زیبا لذت ببرند. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زیبایى بانوان ،سالن زیبایى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیششهریور 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان مشهد 

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد 94 باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . مسافران تور لحظه آخری مشهد میتوانند با اقامت در این هتل زیبا لحظات خوشی را تجربه کنند.  انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های چهار ستاره مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

موزه نان مشهد

نان سنتی، یکی از مظاهر فرهنگ و هویت ما در زمینه تغذیه طی قرون مختلفه، که در مقایسه با نان های وارداتی، از میزان سلامت بالایی برخوردارند.در این موزه، مراحل تهیه آرد شامل بذرافشانی، گندم چینی، خرمن کوبی، ابزار تهیه نان شامل دستاس، آسیاب آبی، آسیاب بادی، انواع نان شامل سنگک، نان تنوری ساج و نان تنوری سفال هم چنین رقص اپر که یکی از آیین های خراسانیه و منطبق با باورهای زراعی مردم منطقه ست، مسافران تور مشهد 94 میتوانند از این موزه زیبا دیدن نمایند.  به نمایش درآمده. موزه نان، با تکیه بر معماری سنتی با هدف فعالیت فرهنگی و سیاست تبلیغاتی شرکت ونیاز کارفرما مطرح شده.این موزه، نخستین موزه نان در خاورمیانه ست.گردشگران و مسافران تور لحظه آخری مشهد میتوانند با رفتن به این موزه زیبا با فرهنگ ایرانی بیشتر آشنا شوند.

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

مطالب مرتبط: