در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

کیش

فودکورت دامون

معرفی : اگر به دنبال محیطی متفاوت برای سرو غذا هستید حتما به فودکورت دامون سر بزنید ، در این مجموعه تنوع غذا بسیار زیاد می باشد محیطی شاد و مفرح مناسب با هر سلیقه ایی است. فود کورت دامون از 12 غرفه متنوع و گوناگون تشکیل شده است . فضایی بزرگ به مساحت بیش از 2500 متر مربع که فضایی سبز با مساحت بیش از 900 متر دارد .مجموعه ای وسیع با میز و صندلی و سالن مدرن و لوکس انتظار شما را میکشد . ناگفته نماند یک تراس زیبا و منحصر به فرد در این مکان قرار گرفته که بیشتر مناسب جوان تر ها است و آن ها میتوانند غذای خود را در این تراس زیبا با چشم اندازی شگفت انگیز و رویایی میل کنند و خاطره ای تکرار نشدنی را در ذهن خود ثبت کنند . از طرفی فودکورت دامون از محبوب ترین ها و پرطرفدارترین ها در کیش به حساب میاید ولی برای خوردن غذا زیاد منتظر نمی مانید ولی اگر تصمیم دارید در روزهای تعطیل به آنجا بروید حتما زودتر بروید . تور کیش اردیبهشت 98

فودکورت دامون

منوی رستوران : همانطور که گفته شد این مجموعه متشکل از 12 غرفه شامل غذاهای سنتی ، انواع فست فود ، انواع سالاد ، غذاهای چینی ، اسنک ، مکزیکی ، هندی ، غذای سلامت و ارائه صبحانه کامل می باشد.

ساعت کاری رستوران : فود کورت دامون از ساعت 8:30 الی 16 برای ناهار و 19 الی 23 برای شام آماده پذیرایی از مسافران تور کیش فروردین 98 میباشد.

موقعیت مکانی :جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

پیشنهاد ما : ممکن هست هرجای دیگر به فودکورت رفته باشید و کیفیت و لذت غذا خوردن در آن را تجربه کرده باشید ، اما در مورد فودکورت دامون می توان گفت یک انتخاب خوب با حق انتخاب زیاد و کیفیت بالا در انتظارتان است.


جزیره هندورابی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای تور کیش بهار 98 جزیره هندورابی می باشد، که در 25 کیلومتری جزیره ی کیش واقع شده است ، این جزیره تقریبا خالی از سکنه می باشد که دارای ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است . البته برطبق آمار سرشماری حدود 190 نفر ماهیگیر و اعراب در این جزیره ساکن هستند و دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع می باشد ،جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. این جزیره بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته. فاصله این جزیره تا کیش 23 کیلومتر است و از بندرعباس تا آن 325 کیلومتر در راه خواهید بود. از بندر لنگه هم میتوان به هندورابی رفت. فاصله این بندر تا هندورابی 133 کیلومتر است. 

جزیره هندورابی کیش

اما شاید بخواهید بدانید نام این جزیره از کجا آمده است، درباره وجه تسمیه هندورابی در اسناد قدیمی اینطور آمده که از آن با عنوان ابرون یاد شده. هلندی‌ها هم در سال 1645 نام این جزیره را هورن گذاشته‌اند. براساس یک افسانه محلی هم هند و رابی اسم یک زوج عاشق بوده که به این جزیره می‌آیند و باهم زندگی می‌کنند.

جزیره هندورابی کیش

برعکس جزیره‌هایی مثل جزیره هنگام یا جزیره قشم، در این جزیره خبری از صخره‌های بلندی که از بالایشان می‌شود در آب شیرجه زد زیاد نیست.ارتفاع بلندترین نقطه 43 متر است و اگر بخواهید شیرجه بزنید، باید به قسمت غربی آن بروید که صخره‌های بلند هم به چشم می‌خورند. 

شما برای دسترسی به این جزیره می توانید از قایق های چارتر و یا قایق های ماهی گیری استفاده نمایید.

قشم

طرز تهیه خوراک عنکاس

معرفی : عنکاس (ماهی مرکب) یکی از غذاهای محلی استان هرمزگان است که به صورت خوراک و کباب طبخ می شود.این ماهی را به تکه‌های مربعی شکل قطعه قطعه کرده و با مقداری آب و خرما داخل دیگ می‌پزند. پیاز را خرد کرده، تفت داده و ماهی را به آن اضافه می‌کنند. سپس سیب‌زمینی سرخ‌شده را با یک عدد فلفل سبز، رب گوجه فرنگی، نمک، ادویه و فلفل به غذا می‌افزایند  تا با حرارت کم پخته شود.

طرز تهیه خوراک عنکاس

مواد لازم جهت تهیه خوراک عنکاس (ماهی مرکب):

عنکاس: 250 گرم

پیاز: 2 عدد

خرما: 3 تا 4 عدد

روغن: به میزان لازم

رب گوجه فرنگی: 1 تا 2 قاشق غذاخوری

ادویه: نصف قاشق مرباخوری

نمک و فلفل: به میزان لازم

زردچوبه: نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه خوراک عنکاس:

ماهی عنکاس را پس از تمیز کردن خوب می شوریم و به قطعات کوچک تقسیم می کنیم و با خرما در دیگ ریخته و آب را اضافه می کنیم و به مدت 20 الی 30 دقیقه می جوشانیم تا عنکاس نرم شود (خرما باعث خوش رنگ شدن و نرم شدن عنکاس می شود).

پیاز را به خلال های نازک خورد کرده و در روغن تفت می دهیم تا طلایی شود. سپس زرد چوبه را اضافه می کنیم و عنکاس آب پز شده را با پیاز مخلوط کرده و 2 الی 3 دقیقه در پیاز تفت می دهیم. سپس رب گوجه را اضافه می کنیم و نمک و فلفل و ادویه را اضافه می کنیم و همه مواد را با هم زیر و رو می کنیم.

سپس یک پیمانه آب ریخته و حرارت را زیاد می کنیم، پس از به جوش آمدن حرارت را کم می کنیم و در دیگ را می بندیم و به مدت 15 دقیقه روی حرارت ملایم می پزیم.

غذا را در بشقاب می ریزیم و اطراف آن را تزئین می کنیم.

نکته : در صورت دلخواه می توانید نصف پیمانه فلفل دلمه خرد شده و قارچ تفت داده شده را به این خوراک اضافه کنید. معمولآ نصف پیمانه سبزی ماهی هم به این خوراک اضافه می کنند. پس از این که پیاز سرخ شد، مواد نامبرده را می ریزیم و تفت می دهیم بعد عنکاس اضافه می کنیم.


رستوران شب های دفاری قشم

معرفی : رستوران شب های دفاری واقع در روستای دفاری در 8 کیلومتری قشم واقع شده است . رستورانی متفاوت با چیدمانی محلی ، فرق این رستوران با دیگر رستوران های سنتی قشم در این است  که رستوران شبهای دفاری هم سنتی می باشد، هم محلی این به آن معنی است که رستوران شبهای دفاری کاملا به شکل محلی آرایش شده و  از ساختمان رستوران تا فضا و منو و حتی ظروف غذا . ساختمان این رستوران کاملا خشتی می باشد که با برگ های نخل تزئین شده است . جالب این است که در این رستوران برای غذا خوردن باید بر روی زمین بنشینید و خبری از تخت و یا میزو صندلی نیست. 

رستوران شب های دفاری قشم

منوی رستوران : پس از ورود به این رستوران از شما با حلوا و قهوه عربی پذیرایی می شود ، در کل در این رستوران دو منوی عربی و ایرانی وجود دارد که غذاهای عربی را سر آشپز آقا و منوی ایرانی را سر آشپز خانم نهیه می کند.و منوی غذاهای محلی  شامل ماهی شکم پر٬ قوزی گوشت، قوزی مرغ ، هواری ماهی سور، بشقاب دریایی، قلیه ماهی و البته انواع کباب های ایرانی می شود.

رستوران شب های دفاری قشم

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری رستوران از ساعت 12 ظهر شروع میشه و یکسره تا 12 شب به مهمانان تور قشم خرداد 98خدمات رسانی می کند.

رستوران شب های دفاری قشم

موقعیت مکانی : روستای دفاری 8 کیلومتر قشم

رستوران شب های دفاری قشم

پیشنهاد ما : اصلا رستوران شبهای دفاری خودش یک جاذبه گردشگری قشم به حساب میاد. به نظر ما که غذاهای این رستوران عالی می باشند. شما هم اگر به قشم آمدید ،حتما به این روستا بروید و غذاهای رستوران را امتحان کنید.


اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

این اقامتگاه سنتی واقع در جزیره هرمز یکی از اقامتگاه های سنتی منطقه می باشد که بدلیل خدمات خوبشان بین گردشگران قشم محبوبیت یافته است. در کل این مجموعه دارای 5 اتاق کف خواب با ظرفیت پذبرایی از 25 نفر را می باشد که برای حفظ بنای آن حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی می باشد. جالب است بدانید کارمندان این مجموعه به زبان انگلیسی مسلط بوده و راهنمای خوبی برای توریست های خارجی می باشند.

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

امکانات اتاق های اقاماتگاه شامل : روم سرویس ، سیستم گرمایش و سرمایش ، رختخواب ، آینه ، امکان شارژ وسایل برقی

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

امکانات اقامتگاه شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی صبورا : این مجموعه دارای یک غذا خوری کوچک می باشد که صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور قشم اردیبهشت 98 سرو می کند و دارای منویی از غذاهای محلی و دریایی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

موقعیت جغرافیایی اقامتگاه :

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بندر عباس : 32.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن بندر عباس : 31.8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری بندر عباس : 28.6 کیلومتر

فاصله هتل تا قلعه پرتقالی ها : 50 کیلومتر

فاصله هتل تا جنگل های حرا: 111 کیلومتر

فاصله هتل تا غار کریستالی : 3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا دره رنگین کمانی : 7.9 کیلومتر

فاصله هتل تا غار سکوت :  7 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل مفنق هرمز : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا سنگ پسین : 4.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل لاک پشت ها : 8.5 کیلومتر 

فاصله هتل تا ساحل چند درخت : 5.7 کیلومتر


اقامتگاه بومگردی اندیشمند قشم

این اقامتگاه در روستای سلخ واقع شده است و دسترسی آسانی به ساحل زیبای خلیج فارس دارد ، اتاق های اقامتگاه دارای امکانات اولیه برای گذراندن یک شب را دارا می باشند و فاقد حمام و سرویس اختصاصی می باشد ولی برای رفاه حال مهمانانتور قشم فروردین 98 در حیاط به صورت عمومی تعبیه شده است . 

اقامتگاه بومگردی اندیشمند قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :  امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ،اینترنت

امکانات هتل شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بومگردی اندیشمند : این اقامتگاه دارای یک آشپزخانه می باشد که مسافران می توانند با اجازه از مسئولین در آن آشپزی کنند .

موقعیت جغرافیایی هتل : هرمزگان جزیره قشم کاشانه روستای سلخ مجاور دفتر دهیاری


مجتمع اقامتی سام قشم

مجتمع اقامتی سام فعالیت خود را در سال 1396 در 4 طبقه و 8 واحد اقامتی آغاز نمود، مجتمع اقامتی سام در شهرک سام و زال واقع است و گردشگران می توانند با طی کردن فاصله 3 کیلومتر، به مراکز خرید ستاره قشم و زیتون دسترسی داشته باشند. مجتمع دارای امکاناتی مناسب و قیمت خوبی می باشد.

مجتمع اقامتی سام قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :یخچال ، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،مبلمان ، تلویزیون، چای ساز،حمام ،سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،آب رایگان، لوازم بهداشت،بالکن، دمپایی ، امکان پخت و پز،نوع قفل درب اتاق،رخت آویز

امکانات هتل شامل : آسانسور،پذیرش 24 ساعته،  خدمات خانه داری،صندوق امانات، فتوکپی، کپسول آتش نشانی،سیستم تهویه مطبوع، پرینتر،پارکینگ ،سیستم اعلام حریق

رستوران مجتمع اقامتی سام : این مجتمع اقامتی فاقد رستوران می باشد ولی هر کدام از اتاق ها دارای آشپزخانه ایی مجهز می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : تور قشم بهار 98، شهرک الهیه، خیابان سرو، کوچه شقایق

هتل های خوب روسیه

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسون جیپور هند

هتل 4 ستاره Hotel Country Inn & Suites by Carlson واقع در جیپور دارای 112 اتاق استاندارد می باشد . دسترسی این هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بسیار راحت می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های جیپور است که کادری مجرب و آموزش دیده مسلط به زبان های انگلیسی و هندی در آن مشغول به کار می باشند.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسون جیپور هند

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسون جیپور هند

امکانات هتل شامل : لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز ، خدمات رزرو بلیط

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسون جیپور هند

رستوران هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسون : هتل دارای رستوران و کافه می باشد که منویی متنوع شامل غذاهای محلی و بین المللی همراه با نوشیدنی های جدید برای مهمانان تور هند اردیبهشت 98 سرو می کند.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسون جیپور هند

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا اردوگاه سندی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه قطار جیپور : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا دایره مجسمه :1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا Planetarium Birla : حدود 1.9 کیلومتر

فاصله هتل تا RIICO : حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا دادگاه عالی راجستان : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا Ajmeri دروازه : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا رام نیواس باغ : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آلبرت هال - موزه مرکزی : 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار باپو : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه جیپور : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ فورت نهرگار : 2.9 کیلومتر

فاصله هتل تا جانتار مارتار، جیپور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا Seesh Mahal : حدود 10 کیلومتر


هتل پارک پلازا شاهدارا دهلی هند

هتل 5 ستاره Park Plaza Shahdara واقع در شهر زیبای دهلی یکی از هتل های نامی شهر می باشد که دارای 91 اتاق استاندارد است . دسترسی این هتل به مرکز شهر ، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید آسان می باشد . کارمندان مشغول در آن افرادی آموزش دیده می باشند که به زبان های انگلیسی و هند مسلط می باشند.

هتل پارک پلازا شاهدارا دهلی هند

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق

هتل پارک پلازا شاهدارا دهلی هند

امکانات هتل شامل :  لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز ، خدمات رزرو بلیط

هتل پارک پلازا شاهدارا دهلی هند

رستوران هتل پارک پلازا شاهدارا : رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و بومی را برای مهمانان تور هند فروردین 98 به صورت بوفه سرو می کند.

هتل پارک پلازا شاهدارا دهلی هند

هتل پارک پلازا شاهدارا دهلی هند

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع ورزشی یامونا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا آناند وحر : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بیمارستان فوق تخصصی مکس : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا Laxmi Nagar Market : حدود 4.6 کیلومتر

فاصله هتل تا راج گات : 5.6 کیلومتر

فاصله هتل تا شانتی ون :5.7 کیلومتر

فاصله هتل تا لال بهادور بیمارستان شستری : 5.7 کیلومتر

فاصله هتل تا دریاچه سنجی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فورت سلیمجار :6 کیلومتر

فاصله هتل تا قلعه سرخ : 6.3 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها :15 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دهلی : 23 کیلومتر

فاصله هتل تا قلعه سرخ : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه ملی گاندی : 6.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جما : 6.8 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هند : 9 کیلومتر


هتل کلارکس امر جیپور هند

هتل 4 ستاره clarks amer hotel واقع در شهر زیبای جیپور یکی از هتل های خوب می باشد که دسنرسی آسانی به مرکز شهر ، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارد ، این هتل با کادری مجرب به صورت 24 ساعته به مهمانان تور هند خرداد 98 خدمات رسانی می کند و به زبان های انگلیسی و هندی مسلط می باشند. در ضمن این هتل هم برای سفرهای کاری و هم برای تفریح مناسب می باشد.

هتل کلارکس امر جیپور هند

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق

هتل کلارکس امر جیپور هند

امکانات هتل شامل : لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز

هتل کلارکس امر جیپور هند

رستوران هتل کلارکس امر : در این هتل رستوران های  دُلا مارو ،کافه تا بلو روف تاپ،دوربار و زولوکراست با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی های گرم و سرد پذیرای شما می باشند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا پارک جهانی تجارت : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا MNIT جیپور : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد Govind Dev Ji : حدود 3.4 کیلومتر

فاصله هتل تا دانشگاه راجستان : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد Birla Mandir، جیپور : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا دانشگاه علوم پزشکی راجستانی : 5.7 کیلومتر

فاصله هتل تا دانشگاه ملی جیپور : 5.8 کیلومتر

فاصله هتل تا دادگاه عالی راجستان : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هندوستان : 6.5 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار برج Gaurav : حدود 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه جیپور : 2.7 کیلومتر


هتل آنداز دهلی هند

هتل 5 ستاره Andaz Delhi واقع در شهر دهلی هند ، یکی از هتل های لوکس منطقه می باشد که دارای 401 اتاق استاندارد می باشد ، دسترسی آسان هتل به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید از جمله مزایای آن می باشد . کارمندان هتل به صورت 24 ساعته به مهمانان تور هند خدمات رسانی می کنند و به زبان های انگلیسی و هند مسلط می باشند.

هتل آنداز دهلی هند

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق

هتل آنداز دهلی هند

امکانات هتل شامل : لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز

هتل آنداز دهلی هند

هتل آنداز دهلی هند

رستوران هتل آنداز : هتل دارای رستوران های متعددی می باشد که ارائه دهنده منوهای متنوعی می باشند همچنین بار و کافه های هتل انواع نوشیدنی ها را سرو می کند .

هتل آنداز دهلی هند

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا دانشگاه تری : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا Airtel Limited : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا سفارت عربستان سعودی : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا سفارت کرواسی : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دهلی : 2 کیلومتر


هتل تاج ریزورت آگرا هند

هتل 4 ستاره taj resorts در شهر زیبا آگرا واقع شده است . هتل دارای 34 اتاق استاندارد می باشد، دسترسی هتل به نقاط گردشگری ، مرکز شهر بسیار آسان است، خدمات دهی در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد و کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند که به زبانهای هندی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل تاج ریزورت آگرا هند

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق

هتل تاج ریزورت آگرا هند

امکانات هتل شامل :  لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز

هتل تاج ریزورت آگرا هند

رستوران هتل تاج ریزورت :  رستوران هتل به صورت سلف به مهمان تور هند بهار 98 خدمت رسانی میکند و دارای منویی متنوعی از غذاهای بین المللی و محلی می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا تاج محل : 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مهتاب باغ : 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا گنبد اتیاماد ud-daulah : حدود 3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا آگرا فورت : 3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه قطار آگرا : 3.6 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد منکمشور : 3.8 کیلومتر

 

هتل های خوب روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

هتل 4 ستاره Radisson Slavyanskaya واقع در مسکو  با منظره ای پانوراما از آسمان شهر یکی از بهترین هتل های روسیه می باشد که دارای 427 اتاق استاندارد است . دسترسی آسان هتل به جاذبه های گردشگری ، مرکز خرید و مرکز شهر آسان از جمله مزایای آن می باشد . کارمندان این هتل به زبان های آلمانی ،انگلیسی،اسپانیایی،فرانسوی،ایتالیایی،روسی مسلط می باشند.

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

امکانات هتل شامل :  لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه ، سالن جلسه ، سان ورزش ، استخر ، خدمات اسپا ، سونا 

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

رستوران هتل رادیسون اسلاویانسکایا : غذاهای فوق العاده لذیذ ژاپنی در رستوران Sumosan سرو می شود. رستوران ایتالیایی Talavera، کافه Amadeus با منوی بین المللی و رستوران روسی Russky از دیگر گزینه های غذایی برای مهمانان

تور لحظه آخری روسیه هستند.

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Kiyevskaya : حدود 0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه قطار Kiyevsky : حدود 0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید Evropeysky : حدود 0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا وزارت امور خارجه : حدود 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Smolenskaya : حدود 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Studencheskaya : حدود 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه  Tolstoy : حدود 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا لوت پلازا : 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران Sumosan : حدود 0 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران Mukuzani : حدود 0 کیلومتر

فاصله هتل تا سوپرمارکت Perekrestok : حدود 0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران Syrovarnya : حدود 0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ونکوو : 32 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو : 26 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ژووکسکی : 39 کیلومتر


هتل راشن سیزن دلوکس روسیه

هتل 4 ستاره Russian Seasons Deluxe واقع در شهر زیبای سوچی دارای 200 اتاق استاندارد می باشد ، نزدیکی هتل به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر از جمله مزایای آن به شمار می آید . کارمندان هتل افرادی آموزش دیده می باشند که به زبان های انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل راشن سیزن دلوکس روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل :چای ساز، آباژور،دمپایی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق ، صبحانه،آشپزخانه ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،پاورسوئیچ، تلویزیون،سیستم اطفاء حریق دراتاق، مبلمان، حمام،سیستم گرمایش و سرمایش، دراور ،لوازم بهداشتی ، روم سرویس

هتل راشن سیزن دلوکس روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه ، استخر ، خدمات اسپا و ماساژ ، حمام ترکی ، ماساژ ، اتاق جلسه

هتل راشن سیزن دلوکس روسیه

رستوران هتل راشن سیزن دلوکس : رستوران هتل غذاهای اروپایی و همچنین غذاهای سنتی روسی را به صورت بوفه برای مهمانان تور روسیه سرو می کند.

هتل راشن سیزن دلوکس روسیه

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا اقیانوس : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی سوچی : 4.4 کیلومتر


هتل و هاستل سنترال روسیه

هتل 2 ستاره Centeral Hotel and Hostel در کنار کرملین و تئاتر بولشوی واقع شده است . این هتل به تمامی مکانهای تجاری، اداری و همچنین اماکن توریستی و گردشگری شهر مسکو دسترسی آسانی دارد . این هتل دارای 10 اتاق استاندارد می باشد و کارمندان آن به زبان های انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل و هاستل سنترال روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار,امکان شارژ وسایل برقی

هتل و هاستل سنترال روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشکشویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی ، سالن ورزش،سالن کنفرانس ، حمام ترکی

هتل و هاستل سنترال روسیه

رستوران هتل و هاستل سنترال : رستوران هتل با کادری مجرب دارای منویی متنوع می باشد که صبحانه را بهصورت بوفه برای مهمانان تور روسیه خرداد 98 سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا حمام ساندانی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پاساژ پتروفسکی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا Stoleshnikov لین : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فروشگاه بزرگ TSUM : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنرهای مدرن روسیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا صومعه Vysokopetrovsky : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Trubnaya : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر بلشویکی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر ملی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پاپا جانز : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران Mandarinovyj Gus: حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا سوپرمارکت Perekryostok : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو : 25 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ونکوو : 27 کیلومتر


هتل سیواستوپول مسکو روسیه

هتل 2 ستاره Sevastopol یک هتل خوب و میان رده در شهر مسکو می باشد که دارای 125 اتاق استاندارد است ، به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی دارد و دارای کادری مجرب می باشد که به صورت 24 ساعته به مهمانانتور روسیه اردیبهشت 98خدمات رسانی می کند و کارمندان آن به زبان های روسی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل سیواستوپول مسکو روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار

هتل سیواستوپول مسکو روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه ، سالن جلسه

هتل سیواستوپول مسکو روسیه

رستوران هتل سیواستوپول مسکو : هتل دارای رستوران و کافه بار می باشد که شما عزیزان می توانید در آن انواع غذاهای بین المللی و روسی را به همراه نوشیدنی های متنوع میل نمایید.

هتل سیواستوپول مسکو روسیه

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Sevastopolskaya : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Kakhovskaya : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Chertanovskaya : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی خیابان ناهیموفسکی : 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Varshavskaya : حدود 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Nagornaya : حدود 2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو یوزانایا : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا دامنه های اسکی کانت : 3.1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ونکوو : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دودودوو مسکو : 32 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ژووکسکی : 34 کیلومتر


هتل آئرو استار مسکو روسیه

هتل 4 ستاره HOTEL AROSTAR MOSCOW واقع در مرکز شهر مسکو دارای 307 اتاق استاندارد می باشد، دسترسی آسان هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری یکی از مزایای آن به شمار می رود . هتل آئرو استار مسکو، با در نظر گرفتن تمامی موازین اسلامی و آماده ساختن محیطی راحت و مناسب برای مسلمانان، گزینه ی فوق العاده ای برای اسکان مسافرانتور روسیه فروردین 98 می باشد.

هتل آئرو استار مسکو روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار

هتل آئرو استار مسکو روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه

هتل آئرو استار مسکو روسیه

رستوران هتل آئرو استار مسکو : ستوران های هتل آئرو استار انواع غذاهای حلال و نوشیدنی های باکیفیت را برای میهمانان تور روسیه بهار 98 خود، به بهترین نحو سرو  می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مرکز خرید پالادیوم : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو پارک پتروفسکی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو دینامو : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا مگاسپورت آرنا : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ یخ مگاسپورت : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی مرکزی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو : 21 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ونکوو : 26 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ژووکسکی : 43 کیلومتر


هتل های مشهد

هتل آپارتمان سیبا مشهد

هتل تک ستاره سیبا در سال 1381 فعالیت خود را در 4 طبقه و 32 باب اتاق استاندارد مورد بازسازی قرار گرفت ،سپس برای رفاه حال مسافران در سال 1395 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت ، دسترسی آسان هتل به حرم مطهر ،مرکز شهر ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری از جمله مزایای آن به شمار می رود.

هتل آپارتمان سیبا مشهد

امکانات اتاق هتل شامل :  آباژور، کمد لباس، صبحانه،مینی بار با هزینه، تلویزیون در اتاق ،آشپزخانه،تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق،یخچال، تلویزیون ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش ، پاورسوئیچ، حمام ،سیستم اعلام حریق،مبلمان،لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق، نوع قفل درب اتاق، دراور ،دمپایی

هتل آپارتمان سیبا مشهد

امکانات هتل شامل :  لابی، تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،اتاق تلفن (اپراتور)،آسانسور،روزنامه، نمازخانه،تلفن در لابی،کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، لاندری (خشکشویی)، پله اضطراری،فتوکپی،زنگ هشدار،پذیرش 24 ساعته، سیستم اعلام حریق،تلویزیون در لابی ،خدمات CIP (تشریفات ویژه)،کافی شاپ

هتل آپارتمان سیبا مشهد

رستوران هتل آپارتمان سیبا : رستوران این هتل واقع در طبقه همکف قابلیت پذیرایی از 70 نفر را دارا می باشد و منویی متنوع شامل غذاهای ایرانی را به مهمانان تور مشهد دقیقه 90ارائه می دهد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر 

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت  : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 569 متر

فاصله هتل تا پارک تفریحی خورشید : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا ییلاق شاندیز : 34 کیلومتر

فاصله هتل تا ییلاق طرقبه : 23 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پسران کریم : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آبی ایرانیان : 20 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید خورشید : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه گیلاس (گلسب) : 26 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ارم شاندیز : 36 کیلومتر

فاصله هتل تا سد طرق : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین عجایب : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پدیده شاندیز : 35 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا کوهستان پارک شادی : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی آفتاب : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ وحش وکیل آباد : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تفریحی جام‌جم  : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا پیست دوچرخه سواری ثامن : 31 کیلومتر

فاصله هتل تا هارونیه   : 38 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ خورشید  : 154 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد هفتاد و دو تن  : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا مدرسه علمیه عباسقلی خان   : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا مصلی تاریخی مشهد   : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا رباط طرق   : 48 کیلومتر

فاصله هتل تا بقعه تاریخی امام زاده یحیی   : 56 کیلومتر

فاصله هتل تا روستا تاریخی پاژ   : 27 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد   : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی  : 38 کیلومتر

فاصله هتل تا مقبره پیر پالان دوز  : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار   : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا گنبد خشتی   : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا سد چالیدره : 27 کیلومتر

فاصله هتل تا بند گلستان  : 24 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک جنگلی وکیل آباد  : 21 کیلومتر

فاصله هتل تا غار مغان  : 43 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان  :566 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک باغ ملی  : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک باباقدرت  : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا پاساژ وصال  : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک وحدت : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی  : 22 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه خواجه مراد  : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا  : 779 متر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الجواد  : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی حرعاملی  : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی شیخ طبرسی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز  : 34 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه مردم‌ شناسی  : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا سد کارده  : 54 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی  : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی خیابان شیرازی  : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا هنرستان صنعتی شهید بهشتی  : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی  : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع)  : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن  : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا خانه ملک  : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی صحن جمهوری  : 1 کیلومتر


هتل آپارتمان فرات مشهد

هتل تک ستاره فرات واقع در خیابان امام رضا فعالیت خود را در سال 1382 آغاز نمود و برای بهبود وضع کیفی خود در سال 1393 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت ،  این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از 8 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. این مجموعه در 4 طبقه و 28 واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مهمانان تور مشهد اردیبهشت 98 می باشند.

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات هتل شامل :  لابی ،فکس،صرافی،کپسول آتش نشانی،خدمات تهیه بلیط، آسانسور، پرینتر،خدمات تور،صندوق امانات، زنگ هشدار،تلفن در لابی،سیستم اعلام حریق،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، پله اضطراری، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری،فتوکپی، اتاق چمدان

رستوران هتل آپارتمان فرات : رستوران هتل واقع در طبقه یک منویی متنوع از غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما :8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 4 کیلومتر


هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

هتل صادقیه توس فعالیت خود را در سال 1388 در 7 طبقه و 30 اتاق استاندارد آغاز نمود ، سپس جهت رفاه حال مسافران در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت . از ویژگی خاص این هتل نزدیکی آن به حرم مطهر و مراکز خرید می باشد. این  واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد.

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی، تلفن در لابی

رستوران هتل آپارتمان صادقیه توس : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با منویی متنوع آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد خرداد 98 می باشد.

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 16 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 3 کیلومتر


هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان افرا در سال 1390 فعالیت خود در 4 طبقه و 20 واحد اقامتی آغاز نمود . هتل دارای بهترین موقعیت مکانی و نزدیک به حرم می باشد. دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید نیز با سهولت انجام می پذیرد .کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل آپارتمان افرا مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : شبکه پخش ،روم سرویس،چای ساز، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، آباژور،کمد لباس،میزتحریر،صبحانه،صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام حریق،سیستم اطفاء حریق دراتاق، پاورسوئیچ،یخچال،آب رایگان،مبلمان،تلویزیون در اتاق،مینی بار با هزینه، تلویزیون،دراور

امکانات هتل شامل : فروشگاه،خدمات تور، زنگ هشدار،لاندری (خشکشویی)،دستگاه واکس کفش، شبکه پخش ،مرکز خرید،فتوکپی، کافی شاپ،خدمات برای معلولین،اینترنت در لابی ، ترانسفر رفت با هزینه ، فکس،لابی ، پرینتر،آسانسور،خدمات تهیه بلیط،فضای سبز، پله اضطراری 

رستوران هتل آپارتمان افرا : رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور مشهد فروردین 98 سرو می کند و دارای منوی متنوعی نیز می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 9 کیلومتر


هتل آپارتمان مودت مشهد

هتل آپارتمان 2 ستاره مودت در سال 1386 فعالیت خود را در 7 طبقه و 32 واحد اقامتی آغاز نمود این هتل جهت بهبود کیفیت خود در سال 1394 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت . نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید ، همچنین مرکز شهر از جمله مزایای اقامت در آن می باشد.

هتل آپارتمان مودت مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان مودت مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی، تلفن در لابی

هتل آپارتمان مودت مشهد

رستوران هتل آپارتمان مودت : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با منویی متنوع صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور مشهد بهار 98 سرو می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق :10کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر