در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

مشهد

مقبره فردوسی

آرامگاه فردوسی (گشایش: 1313 ه‍.ش – 1934 م)، محل خاکسپاری حکیم ابوالقاسم فردوسی در طوس است. این بنا به‌دست هوشنگ سیحون برپایهٔ طرح پیشین کریم طاهرزاده بهزاد، با اندکی تغییر در اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد. معمار مجری ساختمان حسین لرزاده، و حسین حجارباشی زنجانی و تقی درودیان مباشر ساخت این بنا بودند. تور مشهد خرداد 98

آرامگاه فردوسی بارها ساخته و ویران شده‌است. در گزارش‌هایی که در دو سدهٔ اخیر ازسوی پژوهشگران ایرانی و خارجی انجام شده‌بود، بنایی محقر و پوشیده از گندمزار به‌چشم آمده‌است. سرانجام در آغاز سدهٔ چهارده خورشیدی و هم‌زمان با ملّی‌گرایی نوین ایران، تلاش‌ها برای ساخت آرامگاهی شایستهٔ فردوسی ازسر گرفته شد. مساحت کنونی مجموعهٔ آرامگاه نزدیک به شش هکتار و دربردارندهٔ باغ آرامگاه، استخر و تندیسی از فردوسی اثر ابوالحسن صدیقی در جلوی آن، بنای یادبود، ساختمان‌های اداری، کتابخانه، موزه و آرامگاه مهدی اخوان ثالث است. معماری داخلی بنا نیز دربردارندهٔ کاشی‌کاری‌ها، نقوش سنگی برجسته از داستان‌هایشاهنامه و کتیبه‌هایی سنگی از سروده‌های فردوسی و دیگران است.


پارک طبیعی هفت حوض مشهد

در فاصله 7 کیلومتری جنوب شرقی تور مشهد اردیبهشت 98 پارک طبیعی هفت حوض در انتظار شما عزیزان می باشد ، این پارک در دل کوه های خلج جای گرفته است و شما برای بازدید از آن باید تن به کوهنوردی بدهید . 

تقریبا حدود هزاران سال است که آب در این منطقه جریان دارد و قطرات آن در دل سخت سنگ گودال هایی را به وجود آورده است، چاله هایی طبیعی و پی در پی که آب را به بستر رودخانه بینالود هدایت می کنند . بعضی از حوض های این مسیر همچون استخری کوچک می باشد که بکر بودن و به دور بودن منطقه از شلوغی و رفت و آمد شما را ترقیب می کند تا تنی به آب بزنید. در این منطقه زیبا چیزی جز صدای آب به گوشتان نمی خورد.

برای رسیدن به این پدیده زیبا در مشهد ، باید سفری به کوه های خلج داشته باشید به گونه ای که بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج ، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده ، به دوراهی خواهید رسید باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه دهید تا به ورودی بوستان برسید و بعد در این میدان باید اتومبیل تان را پارک کنید ، حدود ۲ کیلومتر از مسیر را پیاده طی کنید تا به هفت حوض برسید . فقط توجه داشته باشید که به دلیل کوهستانی بودن منطقه بهترین زمان برای سفر به پارک هفت حوض بین طلوع و غروب خورشید می باشد و برای اطمینان خاطر بهتر است وسایل و لوازم مناسب از قبیل کفش ، لباس و ... به همراه داشته باشید . 

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض مشهد


هتل آپارتمان شایگان مشهد

هتل آپارتمان تک ستاره شایگان در سال 1390 افتتاح گردیده و در سال 1393 جهت ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و میهمانان گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی دارند می‌توانند تنها با پیمودن 10 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک آن حضرت بیابند. هتل شایگان دارای چهار طبقه، شامل 22 واحد اقامتی استاندارد با پرسنلی مجرب آموزش دیده است.

هتل آپارتمان شایگان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، بالکن،لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق،صبحانه،رخت آویز،دمپایی،یخچال،کمد لباس،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،امکان پخت و پز ،سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان ، تلفن در اتاق ، دراور ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،آباژور،حمام

هتل آپارتمان شایگان مشهد

امکانات هتل شامل : لابی ،فتوکپی،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،سیستم اعلام حریق،آسانسور،فکس، اتاق چمدان،صندوق امانات، پرینتر،روزنامه ،اتاق تلفن، نمازخانه، زنگ هشدار،خدمات پزشکی، کتابخانه، گشت نیم روزی،پذیرش 24 ساعته ، کپسول آتش نشانی، پله اضطراری،کافی شاپ

رستوران هتل آپارتمان شایگان : رستوران این هتل واقع در طبقه همکف دارای ظرفیت 50 نفر می باشد منوی آن متنوع و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور مشهد فروردین 98 سرو می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 7 کیلومتر


هتل آپارتمان شبستان مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره شبستان واقع در خیابان امام رضا فعالیت خود را در سال 1384 با 4 طبقه و 20 باب اتاق استاندارد آغاز نمود ،معماری زیبا و مدرن این مجتمع اقامتی آن را جزو هتل آپارتمان های لوکس شهر مشهد کرده است. همچنین این مجموعه با دارا بودن کادری مجرب هرساله پذیرای زائران حرم مطهر رضوی می باشد.

هتل آپارتمان شبستان مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل :  آشپزخانه ، حمام، سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، یخچال،لوازم بهداشتی،پاورسوئیچ،دمپایی،تلویزیون در اتاق ،نوع قفل درب اتاق ، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ،مبلمان، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،دراور، اینترنت در اتاق،سیستم اعلام حریق، تلفن در اتاق

هتل آپارتمان شبستان مشهد

امکانات هتل شامل :  لابی،پله اضطراری،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری، آسانسور،پذیرش 24 ساعته، نمازخانه،کپسول آتش نشانی،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، فکس،تلویزیون در لابی ،تلفن در لابی،سیستم اعلام حریق،پارکینگ 

رستوران هتل آپارتمان شبستان : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با قابلیت پذیرایی از 100 نفر با ارائه منوی فست فود و غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد بهار 98 می باشد.

هتل آپارتمان شبستان مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا جنت : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 756 متر

فاصله هتل تا پارک تفریحی خورشید : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا ییلاق شاندیز : 38 کیلومتر

فاصله هتل تا ییلاق طرقبه : 28 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پسران کریم : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آبی ایرانیان : 20 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا : 7 کیلومتر

استانبول

هتل پیکادیلی دهلی هند

هتل 5 ستاره Piccadily Hotel واقع در غرب شهر دهلی یکی از هتل های لوکس هند می باشد. هتل پیکادیلی، بنایی با معماری کاملا هماهنگ با یک شهر هندی است. اولین چیزی که در این هتل جلب توجه می کند، معماری نمای بیرونی آن با نورپردازی حرفه ای و سقف های قوسی است. در طراحی داخلی هتل، استفاده از رنگ زرشکی بسیار خود نمایی می کند. نورپردازی حرفه ای، استفاده از مبلمان و آیتم های تجملی، شما را به یک اقامت لوکس و آرامش بخش در این هتل مهمان می کند. این هتل دارای 228 اتاف استاندارد می باشد و کارمندان آن به زبان های انگلیسی و هندی مسلط می باشند.

هتل پیکادیلی دهلی هند

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،  میزتحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  تلویزیون در اتاق، صبحانه، چای ساز ،  حمام،  یخچال، آب رایگان، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، مبلمان، بالکن، مکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور ،کمد لباس ،  سیستم اطفاء حریق دراتاق،  آباژور،  تلفن در اتاق

هتل پیکادیلی دهلی هند

امکانات هتل شامل : لابی، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی،  آسانسور، فکس ،  روزنامه،  صندوق امانات،  پرینتر ، کافی نت،  خدمات CIP (تشریفات ویژه)، سیستم اعلام حریق، استخر ،  پذیرش 24 ساعته ، کتابخانه، کافی شاپ ،اتاق تلفن ، پله اضطراری، تاکسی سرویس ،رستوران ، بار ، فضای سبز ، خدمات رزرو بلیط

هتل پیکادیلی دهلی هند

رستوران هتل پیکادیلی دهلی : رستوران Twenty9  در هتل پیکادیلی، با منویی از غذاهای شمال هند و مدیترانه ای، از ساعت 7 صبح تا 2 بامداد در محیطی آرامش بخش و دلنشین در خدمت شما است. همچنین رستوران Zune، با منویی از غذاهای هندی (شمال هند و کشمیر) از ساعت 7 عصر تا 11 و نیم شب، برای وعده شام پذیرای مهمانان تور هند بهار 98 است.

هتل پیکادیلی دهلی هند

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه قطار کانتی دهلی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا بنیاد توسعه جهانی : 3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا NSIT حدود : 4.5 کیلومتر

فاصله هتل تا GGSIPU : حدود 6 کیلومتر

فاصله هتل تا بودا جیانی باغ : 9.7 کیلومتر

فاصله هتل تا سفارت کرواسی : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا کمیسیون عالی بنگلادش : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران KFC : حدود 1 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پیتزا هات : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دهلی : 8 کیلومتر


رستوران سووارنا محل جیپور هند (Suvarna Mahal)

اگر می‌خواهید از شما در رستوران مانند یک ماهاراجه پذیرایی شود، حتما سری به این رستوران ویژه بزنید. دیدن ظرف‌های طلا و نقره کاری شده و برخورد خدمه مشتاق به تاریخ کهن هندوستان برای هر تاریخ دوستی بسیار جذاب و خاطره انگیز است. آنچه پادشاهان هندو به‌ عنوان غذا در دربار خود صرف می‌ کردند را می‌ توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. مانند: murgh tikka zaffrani ، dahi ka mass و برای کسانی که اهل سبزیجات هستند papad ki sabzi.با همراهی با تور هند فروردین 98 به راحتی امکان استفاده از این رستوران بسیار شیک و پر طرفدار را دارید. توصیه می کنیم در سفر خود به هند حتما از این رستوران شیک دیدن نمایید و سفرتان را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید.

رستوران سووارنا محل جیپور هند


بازار خاری بائولی دهلی نو

بازار خاری بائولی یکی از بازار های معروف در قسمت قدیمی دهلی است که از گذشته تا به امروز مرکز اصلی ادویه است به همین دلیل سالانه عده زیادی از گردشگران تور هند اردیبهشت 98 را از سرتاسر دنیا به خود جذب می کند،بازار خاری بائولی دارای دروازه‌های متعددی است که مشهورترین آن دروازه لاهوری گیت در غرب بازار است که دلیل نام آن جاده‌ای بود که به شهر لاهور که اکنون در خاک پاکستان واقع شده، منتهی می‌شود.

بازار خاری بائولی دهلی نو


قصر میسور هند

قصر میسور یا قصر آمبایلاس در سال 1897 به دست معمار معروف هنری اروین آغاز به ساخت کرد و در سال 1912 پایان یافت. قصر میسور در اصل اقامتگاه خاندان سلطنتی میسور بوده است. این قصر بعد از تاج محل مشهور ترین جاذبه گردشگری تور هند خرداد 98 به حساب می آید که سالانه حدود 2/7 میلیون نفر از این قصر بازدید می کنند. قصر میسور در شهر میسور در جنوب هند (ایالت کارناتالا) پذیرای مسافران تور هند می باشد. در سفرتان با تور هند به این قصر بسیار زیبا و تاریخی سر بزنید اما به یاد داشته باشید در هنگام ورود باید کفش هایتان را در بیاورید و اجازه عکس گرفتن هم ندارید.

قصر میسور هند

قصر میسور هند

روسیه

هتل ماریوت گرند مسکو روسیه

هتل 5 ستاره Marriott Grand hotel واقع در مرکز مسکو یکی از بهترین هتل های شهر می باشد که دارای 387 اتاق استاندارد است . دسترسی آسان هتل به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید از جمله مزایای آن به شمار می آید . کارمندان هتل به زبان های انگلیسی ، روسی ، فرانسه ، آلمانی مسلط می باشند.

هتل ماریوت گرند مسکو روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار

هتل ماریوت گرند مسکو روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه ، سالن جلسه ، سان ورزش ، استخر ، خدمات اسپا ، سونا 

هتل ماریوت گرند مسکو روسیه

رستوران هتل ماریوت گرند مسکو :  مهمانان تور روسیه خرداد 98 می توانند از دو رستوران مختلف هتل به نام های ‏Grand Alexander‏ و ‏Samobranka‏ که غذاهای اروپایی سرو می ‏کنند، استفاده نمایند.

هتل ماریوت گرند مسکو روسیه

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا کنسرت چایکوفسکی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر طنز : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Mayakovskaya : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر Lenkom : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود الکساندر پوشکین : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Tverskaya : حدود 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Pushkinskaya : حدود 6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Chekhovskaya : حدود 6 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان تروسکایا : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فروشگاه یلیسویفسکی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا رودخانه مسکو : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو : 24 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ونکوو : 26 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ژووکسکی : 39 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر بلشویکی : 1.5 کیلومتر


هتل آزیموت مسکو المپیک روسیه

هتل 4 ستاره AZIMUT Moscow Olympic hotel واقع در شهر زیبای مسکو فقط 5 دقیقه پیاده تا استادیوم ‏Olimpiysky فاصله دارد . این هتل مختص تجارت و کسب و کار است و دسترسی مناسبی به مرکز شهر ، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید دارد، هتل آزیموت دارای 496 اتاق استاندارد می باشد و کارمندان آن به زبان های چینی ، روسی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل آزیموت مسکو المپیک روسیه

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، سیستم تهویه هوا ، سیستم گرمایش و سرمایش ، لوازم بهداشتی ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، اتو و میز اتو ، سرویس بهداشتی ، دمپایی ، کمد لباس ، آباژور ، دراور ، تلویزیون ، اینترنت ، تلفن، سشوار

هتل آزیموت مسکو المپیک روسیه

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات تهیه بلیط ، پارکینگ با پرداخت هزینه ، لاندری و خشک شویی ،شاتل فرودگاهی رایگان ، شاتل گشت شهری همراه با هزینه ، صندوق امانات ، اینترنت همراه با هزینه ، پذیرش 24 ساعته ، میز تور ، مرکز خرید ، خدمات فکس و کپی، خدمات آشپزخانه ، سالن جلسه ، سان ورزش ، استخر ، خدمات اسپا ، سونا 

هتل آزیموت مسکو المپیک روسیه

رستوران هتل آزیموت مسکو المپیک : رستوران های 495 و ‏Bakery and Olimpik در این هتل قرار دارند که هرکدام منویی متنوع شامل غذاهای بین المللی و روسی را به مهمانان تور روسیه اردیبهشت 98 ارائه می دهد.

هتل آزیموت مسکو المپیک روسیه

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا پارک Ekaterininsky : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه نیروهای مسلح مرکزی : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا ورزشگاه المپیک : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر ارتش روسیه : 7 کیلومتر 

فاصله هتل تا مرکز خرید المپیک پلاز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع مسکو : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه خانه ویکتور واسنتسوف : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو ماریینا روچچا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو : 23 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ونکوو : 29 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ژووکسکی : 39 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر بلشویکی : 2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان آربا : 4.4 کیلومتر


دانشگاه دولتی مسکو

دانشگاه دولتی لومونُسُـف مسکو (به روسی: Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова) نام یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور روسیهاست. دانشگاه مسکو، دانشگاهی دولتی است و در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه و در بالای تپه‌ای به نام «تپهٔ گنجشکان» قرار دارد.دانشگاه مسکو در شمار یکی از زیباترین و با عظمت‌ترین دانشگاه‌های جهان از لحاظ معماری، به شمار می‌آید. این دانشگاه ابتدا در تاریخ ۲۶ آوریل ۱۷۷۵ میلادی، با همتمیخائیل واسیلویچ لومونسف در ساختمان نه چندان بزرگی در میدان سرخ تأسیس شد. این نخستین دانشگاه روسیه بود.ساختمان اصلی دانشگاه مسکو که به سبک معماری گوتیک و باروک ساخته شده است، یکی از هفت آسمان‌خراشی است که در اواخر دوران ژوزف استالین (سال‌های ۱۹۴۷ تا ۱۹۵۳) به دستور او در مسکو ساخته شدند.کتابخانه دانشگاه دولتی مسکو یکی از قدیمی‌ترین کتابخانه‌ها در کشور تور روسیه فروردین 98 است که در سال ۱۷۵۶ میلادی افتتاح شد و در طول بیش از صد سال، عنوان تنها کتابخانه عمومی مسکو را بر خود داشته است.

دانشگاه دولتی مسکو


گورستان نوودویچی روسیه

گورستان نوودویچی (ناوادِویچی)(به روسی: Новодевичье кладбище) نام گورستانی تاریخی و بسیار مشهور است که در نزدیکی صومعه نووودویچی در مرکز شهر مسکو، کشور فدراسیون روسیه قرار دارد.بر گور هر یک از مشاهیر مدفون در گورستان نووودویچی، برحسب شخصیت اجتماعی شخص درگذشته، مجسمه یا نمادی نصب شده که کار هنرمندان برجسته اتحاد جماهیر شوروی، نظیر نیکلای آندریف، ایوان شادر، سرگئی مرکویروف و زینوی واسیلینسکی است.این گورستان تاریخی مدفن بسیاری از نام آوران مشهور اهل روسیه است. از این جمله می‌توان به افراد مشهور زیر اشاره کرد نیکیتا سرگیویچ خروشچف، دبیرکل حزب کمونیست شوروی و رهبر اتحاد جماهیر شوروی.بوریس یلتسین، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی و اولین رئیس جمهور فدراسیون روسیه.ابوالقاسم لاهوتی کرمانشاهی، شاعر و فعال سیاسی ایرانی در دوران انقلاب مشروطه ایران.آنتون پاولوویچ چخوف، داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس برجستهٔ روس.سرگئی آیزنشتاین، کارگردان برجسته و تئوریسین سینمای روس.نیکولای گوگول، نویسندهٔ بزرگ روسی.ولادیمیر مایاکوفسکی، شاعر درام‌نویس فوتوریست (آینده‌گرای) انقلابی روسی.یوگنی ادواردویچ برتلس، خاورشناس و ایران‌شناس مشهور روسی.آنتوان سیمونویچ ماکارنکو، روانشناس مشهور روسی.آندره نیکلایویچ توپولف، مهندس طراح هواپیما و بنیان‌گذار شرکت توپولف.پاول ایوانویچ بلیایف، فضانورد فضاپیمای سرنشین‌دار مدارگرد واسخود-۲.زویا کوسمودمیانسکایا، دختر پارتیزان و از قهرمان ملی روسیه در جنگ جهانی دوم.ناظم حکمت شاعر انقلابی ترکیهالکساندر تایروف کارگردان مبدع تئاتر تور روسیه بهار 98.حتما زمانی را برای بازدید از این مجموعه منحصر به فرد اختصاص داده و ساعاتی را با افراد مشهور و بزرگان معاصر روسیه بگذرانید.  

گورستان نوودویچی روسیه

گورستان نوودویچی روسیه

اصفهان

رستوران جوادیان اصفهان

معرفی : یکی از پر طرف دار ترین رستوران های اصفهان ، رستوران جوادیان می باشد که همه روزه پذیرای تعداد زیاد ساکنین و توریست های اصفهان می باشد . از مزایای این رستوران امکان رزرو و برپایی مراسم تولد و دورهمی های خانوادگی می باشد. 

رستوران جوادیان اصفهان

منوی رستوران : این رستوران منویی متنوع چون جوجه ممتاز،بلدرچین، بریان ، کباب سلطانی،جوجه ذغالی،جوجه کباب لاری ،کتف و بال، مرغ بریان ،کباب کوبیده ، کوبیده مرغ ، جوجه مخصوص زعفرانی دارای می باشد. 

ساعت کاری رستوران : این رستوران همه روزه از  ساعت 11:30 الی 16 و 18:30 الی 23 در حال خدمت رسانی به مهمانان تور اصفهان خرداد 98می باشد .

موقعیت مکانی : اصفهان ، خیابان سروش ، چهارراه عسگریه

پیشنهاد ما : این رستوران دارای محیطی سنتی می باشد که منویی متنوع با کیفیت بالایی را ارائه می دهد ، جوادیان رستورانی خوب و با سابقه ایی می باشد که بریان آن از غذاهای پر طرف دار می باشد و کوبیده آن لذیذ می باشد.


روستای عروسان اصفهان

این روستا از توابع بخش خور و بیابانک شهرستان نائین در استان تور اصفهان اردیبهشت 98 ایران است و در مرکزیت روستاهای جنوبی خوربیابانک قرار گرفته‌ است ، که در مسیر گردشگرانی که برای بازدید از مناطق کویری می‌آیند می باشد. این روستا دارای جمعیت بسیار کمی است، به طوری که در سرشماری سال 1385 جمعیت آن حدود 270 نفر گزارش شده است. این روستا در دهستان بیابانک قرار گرفته که دارای 920 متر ارتفاع از سطح دریا است. آب و هوای این منطقه گرم و خشک و دارای شرایط کویری است. رودخانه فصلی فراخ، از دو کیلومتری جنوب روستا عبور می‌کند و کوه دوانبارو و روستای گرمه نیز در شمال آن قرار دارند. این روستا یکی از زیباترین روستاهای استان اصفهان است که طبیعت‌گردان بسیاری از آن استقبال می‌کنند. این روستا در 50 کیلومتری کویر نمک قرار دارد. و به همین دلیل و داشتن شرایط خشک و کم‌آب، دارای چندین آب‌ انبار است که از گذشته‌های دور برای تامین آب آشامیدنی روستا تعبیه شده‌اند. آب‌ انبارها دارای سیستم خنک‌کننده و فضاهای تاریک داخلی هستند که برای گردشگران و کویرنوردان بسیار جذاب هستند. جالب است بدانیند از دلایلی که موجب نگاه ویژه گردشگران نسبت به این روستا می شود وجود آبگرم معدنی است که در 18 کیلومتری از روستا واقع شده است . البته بافت و معماری کهن روستا نیز از دلایل دیگر جذب توریسم می باشد .

 روستای عروسان اصفهان

روستای عروسان اصفهان

 


روستای هنجن اصفهان

روستایی از توابع نطنز تور اصفهان فروردین 98 در جوار کوها و رودها که همین امر باعث شده روستا حتی تو فصل تابستون خرم و سرسبز و درختای باغ هایش پر از میوه های تازه و خوشمزه باشند.کشاورزی و دامداری در این روستا بسیار رونق داشته و خرمالو، سیب، گلابی، انجیر و انار از مهم تولیدات باغ‌های هنجن می‌باشند. ساختمان‌های مسکونی این روستا، عموماٌ از مصالحی بومی همچون سنگ، گل و چوب ساخته شده و پنجره‌ها و در خانه‌های قدیمی از جنس چوب هستند. دو امامزاده به نام‌های بی بی زینب خاتون و امامزاده داوود در روستای هنجن بسیار مورد توجه اهالی روستا می‌باشند. جالب است بدانید که مردم این روستا همانند دوران قدیم از لباس‌های سنتی استفاده می‌کنند. پوشاک مردان این روستا شامل پیراهن، آرخالیق، گیوه، شال کمر و شلوار مشکی می‌باشد. زنان روستای هنجن نیز عموماٌ از لباس هایی همچون چارقد، چادرشب، شلوار قردار، پیراهن راسته، یل(کت) و گیوه استفاده می‌کنند.کاخ و باغ عباس آباد نیز که از آثار دوران صفویه است از جاذبه های گردشگری روستا می باشد، که در واقع محل سکونت ییلاقی شاهان صفوی بوده و برای تفرج و شکار در آن اقامت می کردن. پل تاریخی، قلعه تاریخی هنجن که مربوط به قرن هشت هجری، رودخانه هنجن، درخت کهن امامزاده بی بی زینب خاتون، بنای بقعه داوود بن حسن بن علی بن ابیطالب(ع)، چند چشمه و دو قنات از جاذبه های دیگر این روستا می باشند.

روستای هنجن اصفهان

روستای هنجن اصفهان

 


رستوران جارچی باشی اصفهان

معرفی : ساختمان این رستوران که پیش از این حمامی تاریخی بوده، قدمتی برابر با دوره صفوی داشته و معماری آن همچنان اصیل و سنتی است. در میان این رستوران فواره ها، حوضچه ها و طاق های زیبایی وجود داشته و زیبایی منحصر به فردی به این رستوران بخشیده است.رستوران جارچی باشی تا سال 1382 همچنان به عنوان یک حمام مورد استفاده قرار می گرفته و در سال 1390 پس از بازسازی 8 ساله، به عنوان یک رستوران، فعالیت خود را مجدد از سر گرفته است. از مزایای ویژه این رستوران نزدیکیش به اماکن دیدنی اصفهان، نظیر میدان نقش جهان می باشد

رستوران جارچی باشی اصفهان

منوی رستوران : در این رستوران منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در اختیار مسافران قرار گرفته و می توان طعم بی نظیر انواع غذاهای سنتی ایران را در این رستوران تجربه کرد.

رستوران جارچی باشی اصفهان

ساعت کاری رستوران : رستوران از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب در آماده پذیرایی گاز مهمانان تور اصفهان بهار 98 می باشد.

موقعیت مکانی : کوچه باغ قلندرها-مجموعه تاریخی ملک سلطان جارچی باشی

پیشنهاد ما : این رستوران با منویی متنوع و تهیه آن از مواد اولیه سالم و تازه و ارائه آن با قیمت مناسب همواره جزو رستوران های محبوب نزد مردم اصفهان و توریست های این شهر زیبا شده است.

استانبول

هتل شانگری لا استانبول

هتل 5 ستاره Shangri La Bosphorus واقع در بین کاخ دلماباغچه و موزه نوال در قسمت اروپایی استانبول دارای 186 اتاق استاندارد می باشد. دسترسی آن به مرکز شهر ، جاذبه های گردشگری و جاذبه های توریستی بسیار آسان است. کارمندان فعال در این هتل  آشنایی کامل به زبانهای آلمانی،انگلیسی،اسپانیایی،فرانسوی،روسی،ترکی و چینی دارند.

هتل شانگری لا استانبول

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ،سشوار ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی، چای و قهوه ساز

هتل شانگری لا استانبول

امکانات هتل شامل : سالن ورزش ، خدمات اسپا ، اتاق اکسیژن ، اتاق چمدان ،حمام ترکی ،ترانسفر فرودگاهی با هزینه ، گشت شهری با هزینه ،خدمات رزرو بلیط ، صرافی ،پذیرش 24 ساعته ،خدمات شاتل ، سیستم تهویه ،دستگاه وندینگ (تنقلات)،دستگاه وندینگ (نوشیدنی)،اتاق های ضد صدا،روزنامه ها،روم سرویس،لاندری ،دستگاه واکس ، سالن ورزش ، تراس ، کافه

هتل شانگری لا استانبول

رستوران هتل شانگری لا : رستوران های هتل شانگری لا بسفروس انواع غذاهای ژاپنی ، آسیای شرقی ، مدیترانه ای و ترکی را برای مهمانان تور استانبول خرداد 98 سرو می کنند. در ‏رستوران شانگ پالاس این هتل می توانید بیش از 100 نوع چای و شیرینی چینی را امتحان کنید.‏

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا میدان بسکتاش : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا قصر Dolmabahce : حدود 4 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت Dolmabahce : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا ودافون پارک : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ ییلیدز : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بورسا فری : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا جزایر فراری جزایر پرنسس : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا بندر فورت کابالت : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ییلدیز پارک : 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز پزشکی بوگاسی : 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی Istanbul Sabiha Gokcen : حدود 30 کیلومتر


ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا یکی دیگر از ساحل های معروف استانبول می باشد که هر روزه گردشگران بسیاری به این ساحل می روند و لحظات آرامی را در آنجا سپری می کنند. مسافران تور استانبول اردیبهشت 98 می توانند هر روزه از ساعت 8 صبح تا 6 عصر در این ساحل به تفریح و گردش بپردازند و از سفرشان لذت ببرند. در ساحل دالیا تفریحاتی مانند: والیبال, قایق پدالی, جت اسکی, قلعه سازی و ... وجود دارد. فاصله این ساحل تا مرکز استانبول حدودا 20 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این ساحل بروید و یک روز پر از آرامش و خاطره را پشت سر بگذارید.

ساحل دالیا استانبول

 


موزه شرق باستان استانبول

موزه شرق باستان قسمتی از موزه باستان شناسی استانبول می باشد که همه روزه به غیر از یکشنبه های از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مهمانان تور استانبول می باشد که با تهیه بلیط موزه باستان شناسی به راحتی می توانید از این موزه دیدن نمایید. موزه شرق باستان به دست عثمان حمدی بی نقاش عثمانی در سال 1917 به عنوان اولین دانشگاه هنر های زیبایی طراحی شد که از سال 1963 تا 1973 در موزه بسته شد تا آثار و داخل موزه ترمیم و بازسازی شوند. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که در یک روز به سه موزه باستانی و تاریخ تور استانبول فروردین 98 سر بزنید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان به ثبت برسانید.

موزه شرق باستان استانبول


موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی یکی از موزه های مهم و معروف تور استانبول بهار 98 به حساب می آید که در منطقه امینونو استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. در این موزه تمامی اشیا و آثار باستانی از تمام دوره های تمدن بشری موجود می باشد که نظر هر بیننده, گردشگران و توریست های تور استانبول را به خود جلب می کند. در این موزه سه ساختمان وجود دارد که یکی از آن ها موزه باستان شناسی, دیگری موزه هنر های اسلامی و آخری موزه شرق باستان می باشد که هر سه آثار هنری و تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده اند. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این موزه سر بزنید و روز پر خاطره ای را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

موزه باستان شناسی استانبول