در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

ترندهای مد لباس 2024 برای آقایان

کت و شلوار مردانه کوک کت

ترندهای مد لباس 2024 برای آقایان

هیچ مردی در برابر مدهای جدید غیر قابل نفوذ نیست، اما مردان باهوش همیشه به سراغ بهترین مد می روند. توانایی تمایز مدهای نوظهور از مدهای زودگذر مسئله ای است که مردان را از نوجوان ها جدا می کند. این مهارتی است که به شما این امکان را می دهد تا خوب بنظر برسید که علاوه بر اینکه مناسب با روز لباس پوشیده اید اصالت خود را حفظ کنید .

اما مشکل اینجاست که مد بی وقفه و فصل به فصل در حال تغییر است و برندها همگی در حال رقابت هستن تا بهترین طرح های خود را برای ما عرضه کنند،

در ادامه با کوک کت همراه باشید تا در جریان روند کلی مد مردان در سال 2024 قرار بگیرید .

امسال وقتی حرف از مد لباس مردان به میان می آید شما شاهد تغییر در رنگ لباس ها هستید به طور عجیبی رنگ های خنثی جای خود را به رنگ های با طیف گرم و جسورانه داده اند،‌ این روند تماما برای استقبال از سر زندگی و خارج شدن از حالت انزوا برای آقایان می باشد.

ترکیب یک رنگ خنثی در کنار یک رنگ گرم ؛ مثلا یک ژاکت رنگ روشن ، یک کتونی پر زرقو برق یا یک کروات پر رنگ فورا ظاهر شما را از معمولی به چشم نواز ارتقا میدهد. اما به یاد داشته باشید اگر کت قرمز روشن می پوشید بقیه لباس خود را با رنگ های خنثی نگه دارید.

سعی کنید از یک رنگه برجسته در پوشش خود استفاده کنید. برای مثال می توانید یک پیراهن آبی سلطنتی را با شلوار زرد خردلی ست کنید. این یک حرکت جسورانه است اما وقتی درست انجام شود، انتخابی مطمئن برای شماست.

برندهای مطرح در صنعت پوشاک آقایان :

Burberry : باربری که به خاطر کت های نمادین خود شناخته می شود، در سال 2024 بازی رنگی خود را با رنگ های پر رنگ در مجموعه بهاری خود تقویت می کند.

Garçons: این برند ژاپنی وقتی صحبت از فراتر رفتن مرزهای رنگ به میان می آید،‌مورد علاقه طرفداران است. مجموعه 2024 آنها نوید یک شورش رنگ را می دهد.

Prada: پرادا با رنگ های تند غریبه نیست و خط تولید لباس مردانه 2024 آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتظار دیدن بسیاری از آبی های پررنگ و قرمزهای آتشین را از این برند داشته باشید.

فکر کنم تا اینجا متوجه شدین هدف از این روند تزریق رنگ های جسورانه به لباس های شما در مد 2024 خواهد بود. آزمایش کنید نترسید و اجازه دهید رنگ های واقعی در زندگی شما بدرخشند.

لباس های اور سایز :

یکی دیگر از تغییرات مهم در روند مد مردانه، ظهور لباس هایی اورسایز است ، که این روند در تضاد کامل لباس های سال های قبل با سایزهای فیت و رسمی می باشد البته این دلیل بر شلختگی نیست و همه چیز در مورد یک ترکیب راحت است که هنوز ساختارمند و شیک به نظر می رسد.

در سال 2024 شما شاهد کت و شلوارهای گشاد  هستید که شامل شلوارهای راحت تر و کت های جادارتر می شود. البته باید تناسب را در نظر بگیریم یعنی ترکیب یک کت اورسایز با یک یقه اسکی مناسب ظاهری مدرن و ظریفی برای شما دارد.

از دیگر ترندهای مد مردانه 2024 بازگشت جین می باشد که یکی از اصلی ترین پوشش های مد در چندین سال گذشته بوده اما حالا تغییر در رنگ، سبک و بافت آن کاملا متفاوت است.

ترکیب جین با هر بافت دیگری یا ترکیب کت و شلوار جین که به اصطلاح Canadian tuxedo می باشد در حال بازگشت به چرخه مد امسال می باشد شما می توانید یک پیراهن سنگشور شده روشن را با یک شلوار جین تیره ترکیب کنید یا به راحتی با یک شلوار جین ترکیبی از استایل اسپورت و کلاسیک را داشته باشید.

برندهای مطرح جین امسال که کالکشن های متنوعی را برای شما مد نظر گرفتند :

Levi’s به عنوان خاق اصلی شلوار جین ، برند سوئدی  Nudie Jeans که به خاطر جین های خام و ارگانیک خود شناخته شده است و برند فرانسوی APC  بدلیل زیبایی مینیمالیستی خود مشهور است.

ترکیب لباس های روزانه با لباس های ورزشی یکی دیگر از ترندهای امسال است. این ترند ترکیبی عالی از راحتی و سبکی می باشد.

کفش کتانی با همه چیز : سلطنت کفش های کتانی در سال 2024 همچنان ادامه دارد. شما می توانید آنها را با هر چیزی به راحتی ست کنید ، از شلوارهای رسمی گرفته تا شلوارک های غیر رسمی برندهایی مانند نایک ،‌آدیداس و نیوبالانس با سبک ها و طرح های نوآورانه می تواندد هر لباسی را ارتقا دهند و این روند را پیشروی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.