در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

در و پنجره پارسوماش

پنجره دو جداره ، قیمت پنجره دو جداره

چند نکته مهم برای نگهداری از کت شلوار

چند نکته مهم برای نگهداری از کت شلوار

  • آیا شستن کت و شلوار اشکالی ندارد؟

پاسخ کارشناسان کوک کت به شما این است که خیر؛ اما بهتر است از آب سرد استفاده کنید زیرا آب گرم ممکن است رنگ کت شلوار را تغییر دهد، زمان مناسب برای شستشوی 30 دقیقه است زیرا اگر زمان زیادی برای شستن انتخاب کنید ممکن است جنس کت و شلوار شما خشن شود. گزینه مناسب با جنس پارچه کت شلوارتان را در ماشین لباسشویی انتخاب کنید.

  • هر چند وقت یک بار کت وشلوارها باید شسته شوند ؟

معمولا این سوال زیاد مطرح میشود چه زمانی برای شستشوی کت شلوار مناسب است؟

 کارشناسان کوک کت به شما توصیه می کنند هر برای حفظ ظاهر و طراوت کت شلوار بهتر است بعد از هر سه الی چهار بار پوشیدن آن را با استفاده از لباسشوی های حرفه ای شستوشو بدهید البته اگر از اتوشویی استفاده کنید بسیار بهتر است.

  • آیا می توانیم کت و شلوار خود را اتو کنیم؟

جواب گروه تولیدی کوک کت به شما این است که بستگی به جنس کت و شلوار شما دارد، بعنوان مثال برای اتوکشی پارچه های کتان باید از حرارت بالا استفاده کنید یا برای پارچه های ساتن یا پشمی حرارت متوسط مناسب است ، اما بهتر است به پرجسب حاوی توضیحات داخل کت شلوارتون نگاه کنید زیرا در آنجا دمای مناسب برای کت شلوارتان را نوشته.

  • هرچند وقت یکبار نیاز است کت و شلوار جدید بگیریم؟

بر اساس تجربیات مجموعه تولید و پخش کت شلوار کوک ؛ بطور متوسط مردم هر یک الی سه سال کت شلوار جدید تهیه میکنند، زیرا قیمت کت شلوار  ارزان نیست و بصرفه نمی باشد که بخواهند چند بار در سال به فکر خرید کت و شلوار بیفتند.

  • اگر کت شلوارمان دچار پرز گرفتگی یا لک شد بهترین راه برای تمیز کردن آن چیست؟

اگر می خواهید قبل از رفتن به یک رویداد مهم به یک کت شلوار کثیف مواجه نشوید بهتر است آن را بعد از هربار استفاده با برس های مخصوص آن را مسواک کنید و برای از بین بردن لکه ها می توانید از پارچه نم دار با شوینده ملایم استفاده کنید ، علاوه بر این استفاده از بخار می تواند پارچه را احیا کند و گردو غبار ، لار ، کنه و بوهای به جا مانده را از بین ببرد.

  • چرا بخار اتو کشی با بخار برای تمیز کردن کت شلوار کافی است؟

از آنجایی که شما مدت زیادی آن را نمی پوشید و مستقیم با بدن شما تماس ندارد به ندرت کثیف می شود پس هنگامی که از آن استفاده می کنید فقط کافیسیت با بخار مجدد آن را تمیز کنید و به داخل کمد برگردانید.

  • آیا می توانیم از لباسشویی های داخل منزل برای شستن کت و شلوار استفاده کرد؟

همه کت و شلوارها دارای برچسب دستورالعمل هستند که شما می توانید از آن استفاده کنید ، اما متخصصان ما در کوک کت به شما پیشنهاد میدهند که بهتر است از خشکشویی استفاده کنید زیرا ماشین های لباسشویی داخل منزل معمولا حرفه ایی نیستند و به کت شلوار شما آسیب می زندد.

  • آیا می توانیم کت شلوار خود را به داخل هواپیما ببریم؟

بلمه شما می توانید با کمک گرفتن از یک کیف مخصوص حمل کت شلوار آن را با خود به داخل هواپیما ببرید البته به شرط اینکه مغایرتی با سیاست های اون هواپیمایی نداشته باشد.

  • بهترین روش حمل کت شلوار چیست؟

بهتر است در هنگام سفر کت شلوار خود را داخل چمدان نزارید و از کیسه مخصوص حمل لباس استفاده کنید و آنرا از جایی آویزان نمایید.

  • کت و شلوار جدید بخریم یا بدوزیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا کت و شلوار سفارشی گزینه بهتری نسبت به خرید خارج از قفسه است. یک کت و شلوار سفارشی به شما تناسب کامل ، لمس شخصی ، طول عمر و افزایش اعتماد به نفس می دهد. ممکن است در ابتدا کمی گرانتر باشد ، اما در باند مدت ارزش سرمایه گذاری را دارد.

  • آیا می توان هر روز کت و شلوار پوشید ؟

بله – نه تنها می توانید هر روز کت شلوار بپوشید بلکه صادقانه بپوشید ، بلکه صادقانه به عنوان یک مر توصیه می شود.

  • چگونه کت و شلوار را خشک کنید؟

خشک کردن مناسب برای حفظ شکل و تناسب مناسب کت و شلوار بسیار مهم است کت شلوار خود را صاف روی یک سطح تمیز قرار دهید و با استفاده از دستان خود تا آنجا که می توانید چین و چروک ها را باز کنید. و به جای استفاده از خشک کن از هوا برای خشک کردن استفاده کنید.

  • لباس ها چگونه در خشکشویی شسته می شوند؟

ابتدا برای از بین بردن کثیفی و لکه ها با حلال آنها شسته می شوند سپس آب هاوی حلال تخلیه و لباس آبکشی می شود و در آخر حلال باقی مانده با استفاده از بخار گرم و تبخیر می شود.

  • آیا می توان کت و شلوار را کوچک کرد؟

اگر مقدار آن کم باشد مشکلی ندارد ولی اگر بخواهید سایز آن را تغییر دهید مقرون به صرفه نیست زیرا مجدد برخی از برشها باید تغییر کند پس بهتر است یک کت و شلوار جدید تهیه کنید.

  • چندبار می توانیم کت شلوارمان را خشکشویی کنیم ؟

 اگر چه مواد شیمیایی خشکشویی ممکن است خشن باشند . اما تمیز کردن آنها چندبار در سال خوب است . بااین حال تمیز کردن مکرر پارچه مضر است . خشک شویی باید فقط در مواقع ضروری انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.